Publicerad:
Senast ändrad:
Upphandling livsmedel
Är du stor eller liten producent eller leverantör av en eller flera livsmedelsprodukter och vill leverera till kommunerna Lysekil, Munkedal, Sotenäs, Strömstad, Tanum, Trollhättan, Uddevalla eller Vänersborg? För att detta ska vara möjligt måste du ha ett avtal med kommunen, som blir till genom upphandling. Inför kommande upphandling av livsmedel med avtalsstart 1 maj 2019 önskas vetskap om du som producent/leverantör av enstaka produkt finns och vill erbjuda denna till kommunen.
Pågående upphandlingar
Klicka på länken för att se pågående upphandlingar i Norra Bohuslän:
Upphandlingar i Norra Bohuslän
Intresseanmälan leverantör
Genom att lämna uppgift i separat intresseanmälan visar du
att det finns behov av att kunna lämna anbud för enstaka produkt, till begränsad volym och leveransadress. Tanken är att vid ett påvisat intresse starta upphandling av livsmedel i god tid innan avtalsstart våren 2019. Förhoppningen är att teckna
avtal med flera av er i god tid innan avtalsstart. Detta för att ni ska ha tid till förberedelser.
Du förbinder dig inte till någonting genom att fylla i
intresseanmälan. Intresseanmälan nås via nedanstående länk och ska skickas in senast 31 april 2018.
Upphandlingen gäller livsmedel som kommer att serveras i våra verksamheter så som förskolor, skolor och äldreboende.
Frågor och kontakt
Vid eventuella frågor, kontakta:
Gunilla Martinsson
Kostchef
E-post: gunilla.martinsson@munkedal.se
Tel: 0524-181 19